Nabór na stanowisko urzędnicze Księgowa-kasjer
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Domu Pomocy Społecznej
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Nielestnie
na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych
( Dz.U.2019.1282 t.j.)
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze Księgowa-kasjer
I.Wymagania niezbędne (formalne):
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub studia podyplomowe o kierunku finanse publiczne i rachunkowość i co najmniej 2 letni staż pracy.
- Wykształcenie średnie - policealne, pomaturalne, bądź średnie zawodowe o kierunku ekonomicznym i co najmniej 4 letni staż pracy.
- Znajomość przepisów w zakresie rachunkowości i finansów publicznych,
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
II.Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny);
- Umiejętność obsługi komputera oraz programów użytkowych ( Exel, Word ),
- Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub organach administracji rządowej,
- Znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej,
- Znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa.
- Znajomość i obsługa programu „PŁATNIK” i "SIGID"
- Samodzielność, kreatywność, komunikatywność, dokładność, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, a także w zespole, wysoka kultura osobista.
III. Warunki zatrudnienia:
- Praca w siedzibie pracodawcy,
- Praca przed monitorem ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- Wynagrodzenie zgodne z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Domu Pomocy Społecznej w Nielestnie
- Planowany termin rozpoczęcia świadczenia pracy grudzień 2020r.
IV. Zakres wykonywanych zadań:
- Naliczanie i prowadzenie dokumentacji płacowej dotyczącej wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę i umów zleceń,
- Obsługa programu kadrowo-płacowego oraz programu Płatnik,
- Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń, sporządzanie i przekazywanie dokumentów rozliczeniowych i deklaracji wynikających z przepisów o ubezpieczeniu społecznym i podatku dochodowym od osób fizycznych,
- Sporządzanie analiz płacowych, prognoz, sprawozdawczości, sprawozdań statystycznych i informacji w zakresie wysokości wynagrodzeń,
- Prowadzenie grupowego ubezpieczenia pracowników, naliczanie i odprowadzanie składek,
- Sporządzanie i przyjmowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji księgowych i gospodarczych, kontrola formalno-rachunkowa,
- Sporządzanie przelewów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Prowadzenie operacji kasowych depozytów mieszkańców wpłaty i wypłaty środków zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora i Głównego księgowego wchodzących w zakres działu księgowości.
- Odpowiedzialność za należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji finansowo-księgowej.
V. Wymagane dokumenty:
- CV,
- List motywacyjny z opisem doświadczenia zawodowego,
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i staż pracy,
- Oświadczenie o posiadaniu pełniej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
VI . Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać drogą korespondencyjną na adres: Dom Pomocy Społecznej, Nielestno 17, 59-610 Wleń w terminie do dnia 04.12.2020r. (liczy się data stempla pocztowego).
Osoby spełniające wymagania określone w ogłoszeniu mogą zostać zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, o terminie której kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w DPS przez 3 miesiące od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli odebrać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po tym okresie nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.
W przypadku wyłonienia kandydata na ww. stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć dokumenty w oryginale poświadczające wykształcenie, nabyte umiejętności oraz świadectwa pracy
Nielestno, dnia 23.11.2020r.
Justyna Bilińska
Dyrektor Domu Pomoc Społecznej
w Nielestnie